Критерії оцінювання




Заняття з кожною групою мають свої особливості . Їх врахування дозволить підвищити безпечність та ефективність занять, сприятиме покращенню фізичного розвитку школярів.



Назва медичної групи
Критерії віднесення учнів до груп
Характеристика фізичного навантаження
Примітка
Основна група
Здорові діти та діти, які мають гармонійний, високий або середній рівень фізичного розвитку з високим або вище середнього рівнем функціонально-резервних можливостей серцево-судинної системи
Фізична підготовка проводиться в повному обсязі згідно з навчальними програмами з урахуванням індивідуальних особливостей розвитку дитини
Дозвіл лікаря щодо занять, які супроводжуються підвищеними фізичними навантаженнями (заняття в спортивних секціях, танці, хореографія тощо), надається тільки після поглибленого обстеження
Підготов-
ча група
Діти в реабілітаційному періоді після випадку гострої захворюваності, що не потребує курсу лікувальної фізкультури, з середнім рівнем функціонально-резервних можливостей серцево-судинної системи
Поступове збільшення навантаження без здачі нормативів

Заборонено заняття в спортивних секціях, але рекомендовано додаткові заняття у групах загально-фізичної підготовки або в домашніх умовах з метою ліквідації недоліків у фізичній підготовці (за індивідуальними комплекс-завданнями вправ, спрямованими на підвищення рівня функціональних можливостей серцево-судинної системи та системи дихання, на зміцнення певної групи м’язів, на оволодіння певними руховими навичками або підвищення рівня їх виконання)
Спеціаль-
на
група
Значні відхилення постійного чи тимчасового характеру в стані здоров’я, що не перешкоджають навчанню в школі, але протипоказані для занять фізичною культурою за навчальною програмою.
Рівень функціонально-резервних можливостей: низький або нижче середнього
Фізична підготовка проводиться за спеціальними програмами з урахуванням характеру та ступеня відхилень
Заняття проводяться вчителем фізичної культури з наданням індивідуальних завдань безпосередньо на уроках

Немає коментарів:

Дописати коментар